Hoe werk ik als Professional organizer?

Na het eerste (telefonische) contact kom ik op bezoek voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek/gratis huis-scan bij je thuis. In dit gesprek, dat ongeveer een uur duurt, bespreken we hoe ik werk, wat je wensen en je doel zijn en maak ik een inventarisatie van de belangrijkste knelpunten en uitdagingen in je huis, huishouden, agenda of administratie.
Vervolgens stel ik een werkbaar en haalbaar plan van aanpak op, waarmee we aan de slag kunnen om ruimte voor jezelf te maken.

Daarna gaan we samen aan de slag. Misschien één keer, misschien vaker, dat gaat altijd in overleg met jou. Nadat we bepaald hebben wat we gaan doen en hoe we dit gaan aanpakken, steken we natuurlijk de handen uit de mouwen. Ik wil je vooral ook tips meegeven waardoor je het in de toekomst zelf kunt aanpakken én volhouden.

Als Autismevriendelijke coach kan ik, op professionele wijze, mensen met autisme Autismevriendelijke! Coach® door Auticomm. Autismeacademie.ondersteunen en de kracht geven voor de dagelijkse gang van zaken. Hiervoor werk ik o.a. met de door mij verder ontwikkelde Autismevriendelijke opruimtool.

Vanaf januari 2018 ben ik aangesloten bij Samen Sterk Zorg, maar ook bij Jouw laatste levensfase.

Ga je 8 uur of langer met mij aan de slag, dan neem ik na onze werkafspraken nog een aantal keren telefonisch contact met je op, om te vragen hoe het gaat en eventueel extra opruimtips te geven.